28 Haziran 2011 Salı

Güneş Koruyucuları Dosyası 3

7. Skincode Essential Sun Protection Face Lotion SPF 50 - SkinCode Essential Güneş Koruyucu Yüz Losyonu SPF 50 Faktör 50 ml
İçeriği:
CM-Glucan, Provitamin B5 Panthenol, Vitamin E Tocopheryl Acetat, Shea Yağı, UVA ve UVB Koruyucu fitreler.

Etki ve Özellikleri: Cildi UVA ve UVB ye karşı korur. Cildi cilt tahrişleri ve güneş yanıklarına karşı korur. Hücre yenilenmesi ve onarılmasını destekler.
Cilde nem ve yumuşaklık verir. 
Skincode tek bir güneş ürününden 4 etki yaratıyor…Bileşimindeki çokluUVA ve UVB koruma sistemi ile güneşin zararlı etkilerine karşı cildinizi korurken içeriğinde yoğun miktarda bulunan CM-GLUKAN ile cildin kendi savunma mekanizmasını harekete geçirerek cildin yenilenmesini hızlandırır. Yine içeriğinde bulunan E-vitamini ile cildi nemlendirir Provitamin B5 ile hücreleri onarır Shea Yağı ile cildin yaşlanmasını geciktirir ve elastikiyetini korumasına yardımcı olur.Paraben parfüm ve hiçbir zararlı kimyasalın yer almadığı Skincode Güneş Koruyucu Yüz Losyonu SPF 50+ cilde aydınlık nemli ve ışıltılı bir görünüm sağlar. En hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygun olan bu kremi pratik ambalajıyla yanınızda rahatlıkla taşıyabilir ve günün her saatinde güneşten korunabilirsiniz.

Geçen yıl heryerde reklam afişlerini gördüğüm Skincode güneş koruyucusunu denemeye karar verdim. Düşünün hem antiaging etkili, antioksidanlar içeriyor hemde cildinizi güneşten koruyor süper bir fikir!!! CM glukan ekmek mayasından elde edilen güçlü bir antioksidan ve skincode ürünlerinin tamamında bulunuyor. Cilt bakım ürünlerini denemedim ama bu ürünü çok sevdim kullanırken. Kremsi yapısı var, matlıktan ziyade hafif parlaklık bırakıyor, sürerken cildi ferahlatan ,rahatlatan bir ürün sadece kokusu pek iyi değil. Ama biliyorsunuz ben artık pek parlaklık veren ürünlere rağbet etmiyorum, gerçi üzerinden pudra geçip bu sorundan kurtulabilirim ama  birde maymun iştahlılık içime işlemiş illa farklı birşey deneyeceğim, bunuda memnun kalmama rağmen 2. kez almadım. İlerde yine alabilirim...
8. Shiseido Ultimate Sun Protection Face & Body Lotion SPF 50 PA+++
Missha BB kremle beraber (ahhhh yasakla beraber tarih oldu canım krem:(((  ) uzakdoğu ürünlerine karşı bir sempatim oluştu, zaten Shiseido nemlendirici ve göz kremini alıp uzak doğu ürünlerine güvenim iyice artmışken güneş ürününüde denemek istedim. Makeupalley ve blogger guruları bu kremi öyle çok methetmişki hemen sipariş verdim...Ebay'im sağolsun kocaman şişesine 65 TL gibi cüzi bir rakama sahip oldum. Şu gümrük yasası keşke gelmeseydi:(((( Yalnız şöyle bir durum var, bu ürün artık piyasaya sürülmüyormuş, meğersem bu yüzden strawberryde bu ürünü bulamamışım ve ebay den almışım. Yani bu ürünü çok beğenmeme rağmen ebay yasak olmasa bile bundan sonra almam çünkü son kullanma tarihi geçmiş ürün geleceği kesin. Shiseido diğer ürünlerini araştırdım pek rağbet görmüyor hatta extra smooth koruyucusu yüzü bembeyaz yapıyormuş!!! Aman benden uzak olsun!!
9. Solante Acnes 50+ Güneş Koruyucu


Solante Acnes 50+ Güneş Koruyucu
150 ml.
Solante Acnes akneli ve akneye eğilimli olan ciltler için güneşten mümkün olan en geniş şekilde korunmasını sağlarken aknenin giderilmesinide destekler.
  • Çok yüksek derecede UVA ve UVB koruması
  • Antimikrobiyal etki.
  • Anti-Seboreik ve Anti-inflamatuar etki
  • Matlaştırıcı etki
  • Anti-Aging / Antioksidan etki
  • Ultra nemlendirici
Evettt şimdi sizlere son gözdemi takdir ediyorum Solante!!!! Bu ürünün en büyük özelliği akneli ciltlere spesifik olarak geliştirilmiş, sivilce yapmamasını bir kenara bırakın ciltteki fazla yağı emip yeni sivilcelerin çıkmamasını sağlıyor. Kıvamı nasıl güzel anlatamam sizlere, aynı zamanda nemlendiriyor. İçeriğinde üzüm çekirdeğinden tutunda bilimum antioksidanlar var...:))) Bunu iyi bir eczacı önerdi bana, Aslında aklımda Day long almak  vardı "Once a Day" teknolojisinin olduğu bir ürün arıyordum, yani günde 1 defa sürmek yeterli oluyor demek!!!! Olahaaaa:)))) tabiiki denizde yenilersiniz ama ben diğer koruyucuları malum kat kat makyajımdan dolayı! gün içerisinde yenileyemiyordum ve akşama doğru sürdüğüm koruyucunun etkisini yitireceğini düşünüp çok huzursuzluk hissediyordum, artık gönül rahatlığıyla güneşte salına salına geziyorum, yaşasın!!! Bu üründe Lipozom teknolojisi varmışki bilmeyenler için söylüyorum pahalı kremlerde olan bir teknoloji ,Lipozom teknolojisi ürünün derinin daha derin katmanlarına ulaşabilmesini sağlıyor böylece daha etkili oluyor...!Bu ürün 64 TL ye satılıyor ama ambalajının kocamanlığına bakarsanız oldukça ekonomik aynı zamanda...bu ürünü tekrar alırmıyım elbette fakat Solante'nin aynı etkide spf 50+ olarak öyle çok çeşidi varki; aşağıda sizin için bir siteden çektiğim resme bakarsanız benim gibi bir maymun iştahlının her birini sırayla deneyeceğine emin olabilirsiniz. Özellikle sivilcelerim bir durulsun hizaya gelsin şu antioksidanlı olanı o bitincede pigment engelleyici etkili olanı sırayla alacağım...!

Bu saydıklarım sırf yüzüm için  kullandığım ürünler, vücuduma genelde tatil başı Ambre solaire 20 spf/30 spf, tatil ortasından tatil sonuna doğruda nıvea bronzlaştırıcı yağ kullanıyorum.Ne yardan ne serden:)) Vücudum bronzlaşsın istiyorum yüzüm fazla bronzlaşmasın leke falan çıkmasın istiyorum:)) İnanın yüz her daim güneşe en çok maruz kalan bölge olduğu için yüzümle vücudum orantılı yanıyor, hem cildimide güneşin yaşlandırıcı etkisinden bir nebze kurtarmış oluyorum. Güneşli günler, bol ıslak ,deniz kokan tatillerrrrr:))

LAME




2 yorum:

  1. nefis bir yazı dizisi olmuş ellerine sağlık şekerim bende clinique 40'la başladım bu güneş koruyucu işine çok fazla olumlu yorum vardı hakkında(bende senin gibi kullanıcı yorumlarına göre alışveriş yaparım)ama çok parlıyo ve rengini sevmedim o yüzden hala bitiremedim Sebamed'in ürünlerini severek kullanıyorum uzun zamandır yaz sezonunda kampanya vardı bir deneyelim bakalım deyip almıştım gerçekten çok begendim yazın 50 faktör kullandım ama kışın aynı ürüne devam etmelimiyim bilmiyorum:))sevgilerrr

    YanıtlaSil
  2. özlemcim kış için La roche Posay yada Avene ürünlerini tavsiye edebilirim, en azından parlak gözükmüyorlar...Aynı ürüne de devam edebilirsin, yaz kış farketmiyor her gün korunmak gerek, doktorum söylemişti..Sevgiler!

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...