3 Haziran 2011 Cuma

Yüz Temizleyicileri Dosyası- Akne Savaşları 1

İmdaaaaaat bu sivilcelerle başım dertte:((((( Bu konuya bu aralar çok kafayı taktığım için sizlere yüz temizleyicileri yazısı yazmak geldi içimden...Senelerdir pürüzsüz bir cilt hayali kurdum, şöyle porselen bebek cildi olanlara her zaman özenmişimdir:(( Eskiden en pahalı ürünleri alırsam o reklamlardaki kadınların ciltleri gibi bir cilde sahip olacağımı düşünürdüm, harçlığım bu ürünlere yetmezdi ve ilerde bu ürünleri alma ve bebek cildine sahip olma hayalleriyle planlar yapardım.Ama şimdi anladımki bu genetik doğuştan gelen bir şey ve hangi ürünü alırsam alayım cildim öyle olmuyor:(((
Bu amaç uğruna denediğim tüm ürünleri ve sonuçlarını sizlerle paylaşmak istiyorum;

1. Sebamed Liquid Face & Body wash: Ergenliğimin ilk temizleyicisidir kendisi, sabunun cildi kuruttuğunu yeni öğrenmiştim o zamanlar..Ve bu jeli kullanarak büyük bir cilt bakımı yaptığımı sanıyordum:)) Sivilcelerimi biraz kurutuyordu fakat kesin çözüm olamamıştı.




2. Vichy Normaderm Gel: Bir eczane furyası başlamıştı o zamanlar. Bu ürünün mucize yaratacağını düşünüp büyük bir mutlulukla alıp kullanmıştım bir dönem. sebamed e göre epey iyi sonuç almıştım, başka bir artısı cildimi kurutmamıştı ama genede o gözü körolası sivilceler çıkmaya devam ediyordu:(((
(Dehşet bir film anlatıyor gibiyim, başrolde kötü Akneler!!!!! ve masum Lame:)))


3.Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Sistemi: Yaşım ilerledikçe ve ilk işe girişimle bu işe biraz daha para ayırabilirim dedim, çooook önceden YKM'nin bebek ciltli satıcılarının tavsiyesiyle bu ürüne baş koymuştum, evet sonunda bu seriyi aldım, nemlendiricisiyle birlikte, bir umut, bir umutki sormayın!! Nasıl mutluydum bu seriyi elime geçirdiğimde bir bilseniz, ama maalesef sivilceler gitmedi ,o hain sivilceler ara ara en berbat istemediğim yerlerimde çıkıyordu (burun kenarı,dudak üstü bıyık bölgesi gibi, aman bıyığım olduğunu sanmayın, bıyık bölgesi işte:))) fakat DDML nemlendiriciye lafım yok, uzun bir süre bu harika nemlendiriciyi kullandım, çooook güzel nemlendiriyor cidden.



4.Neutrogena  Deep Clean Facial Cleanser: Neutrogena gibi market ürünlerine pek inanmadığım zamanlarda bir kız arkadaşımın evinde kalmıştım ve  gece makyajımı çıkartmak için bu ürünü vermişti ve kullanıp üstüne nemlendirici falan sürmeden yatmıştım, arkadaşada bilmiş bilmiş "sen market ürünümü kullanıyorsun? Daha profesyonel ürünler denemelisin" demiştim:)).Sabahına cildim süper berrak, tertemiz gözüküyordu. Biranda tüm önyargılarım bozuldu ve hemen bir koşu bu ürünü aldım, kullandım bir süre, evet cidden iyi geldi ama hafif kurutucu özelliği olduğundan 30 yaş üstüne çokta uygun olmadığı kanaatindeyim.


5. Effaclar  Purifying Foaming Gel ve Effaclar K: Clinique ürünlerinden ümidimi kesince ne varsa eczane ürünlerinde var, ben gene dermokozmetik takılayım dedim, bir eczacı alttaki ürünü öve öve bitiremedi, yanında nemlendirici olarak mucize ürünüm Effaclar K'yı verdi. Eğer 25-30 arasıysanız inanın bu 2 ürün mükemmel. Sivilcelerim inanılmaz azaldı, hiç çıkmadığı zamanlarda oldu, ve cildim daha önce hiç olmadığı kadar pürüzsüz oldu, Effaclar K'nın etkiside büyük. Fakat şuan 30 yaşımı geçmiş bulunduğumdan  Effaclar K yerine daha antiaging birşey kullanmak istediğimden bu seriden vazgeçtim...

















LAME

5 yorum:

  1. Bu ürünlerin hepsini bende kullandım Laroche posay hariç, beklentim yüksekti hepsinden hiçbirisi vaadettiği sivilcesiz cildi sunmadı.Esk nin havasından mıdır nedir artık:)

    YanıtlaSil
  2. Füsun bu ara Neutregena deep clean peeling etkili jeli var ya ondan kullanıyorum, iyi geldi:)) Birde kil maskesi yapmayı unutma, oda çok güzel kurutuyor.Bu arada bu hft. sonu Eskişehir'e geliyoruz:))

    YanıtlaSil
  3. cildime düzenli clinique kil maskesi uyguluyorum bi tek o iyi geliyor zaten:)ayy çok sevindim gidebilirsen Şelale park a uğrayın:)benimkinin götüreceği yok
    siz gidin:)

    YanıtlaSil
  4. Effeclar duo aldım ama düzenli kullanmayıp bıraktım.Şimdi hep aklımda tekrar denesem mi diye.
    Benim blogumada beklerim.makyajkelebegi

    YanıtlaSil
  5. Effaclar Duo'yu cogu blogger övüyor ,akneli ciltlere iyi geldigini duydum, bende denemek istiyorum ama yazın alacağım malum yazın cildim iyice yaglaniyor

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...