3 Haziran 2011 Cuma

Yüz Temizleyicileri Dosyası- Akne Savaşları 2

6. Murad Clarifying cleanser/ toner: Dedim ya antiaging olaylara başlamaya karar verdim diye, daha pahalı olunca sanki çoook etkili olacak, alttaki ikiliyi kullanmaya başladım, ama inanın Effaclar serisi bundan daha iyi sonuç verdi bende, Murad'ında hakkını yemek istemiyorum ,cildim hiçte fena değildi bunları kullandığım zamanlar, yıkama jelinde %1.5 salisilik asit ve antimikrobiyel ajanlar mevcut, zaten yapısı mentollü, ferahlatıcı...Güzel ürünler bence...Ama tam olarak akneler bunlarda da geçmedi!!!!!



7. Garnier Saf&Temiz  3'ü birarada yıkama jeli: Yine sivilcelerimin zortladığı bir dönem markette bu ürüne rastladım,  amaaaan dedim pahalılarını aldımda ne oldu? Hem içinde kil varmış hem peeling tanecikleri varmış kesin iyidir dedim ve aldım. Cidden ürün iyi geldi cildime, sivilcelerimi kuruttu, peeling özelliğiyle cildimi gün geçtikçe tazeledi, ucuz ürünler arasında bu ürünü 1. sıraya koyuyorum. hatta bir tatil dönemini sivilcesiz atlatmam gibi kutsal bir görevi başarıyla yerine getirdi bu ürün. (yazın güneşte benim hain sivilceler iyice aktifleşiyorda, heralde onlarda özgürce girdikleri derin kuyulardan çıkıp ayrı ayrı kumsala serpilip güneşlenmek istiyorlar:((( hainler!!!!)

8. M.Asam Aqua Intense cleanser: Yine bir eczacının gazıyla almıştım bu ürünü .Şimdi okadını boş yere suçlamak istemiyorum nitekim çoook güzel bir ürün. Tam benim yaşımın kullanması gereken bir ürün...İçinde nemlendirici etkisi olan Hyaluronik asit var ayrıca peeling özelliği gösteren Jojoba tanecikleri var. Kullanımı o kadar zevkliki siz ovaladıkça jojoba tanecikleri patlıyor, çok nazikçe peeling yapıyorlar keratalar:)))Daha yüzünüze değdirdiğiniz an nemi,suyu hissediyorsunuz, kullanım sonrası cilde nemlendirici sürmeseniz bile kuruyup gerilmiyor. ama gelin görünki benim yaşıma uygun bu jele o hain akneler izin vermiyor..:((( Nemlendirdiği için olsa gerek sivilceler iyice çıkıyor sanki. Ara ara kullandığımda sorun yok fakat devamlı kullandığımda sivilce tarlası iyice bereketleniyor, ekinler fışkırıyor:((((

9. Bioderma sensibio H2O: bu ürünü MUA'da öve öve bitiremiyorlar, fiyatıda ucuz değil, gittim eczaneden binbir ümitle aldım ama 1.si ben yıkamadan temizleme fikrine pek sıcak bakmıyorumki bu üründe pamuğa döküp siliyorsunuz, 2. si sivilceler geçmiyorrrr!!!! Oysaki ömür boyu kullanmayı düşünerek almıştım, çünkü en hassas ciltlerin bile kullanabileceği saflıkta, doktorların reçete ettiği, makyajı süper temizleyici özelllikte,tamda yaşımın ürünüydü!!! Buda işe yaramadı:((((



10: BWC Beauty Cruelty Cleanser: Bu ürün içeriği ve dataylarını daha önceki bir postumdan okuyabilirsiniz. Tamamen doğal ve bu ürünle ilgili tüm okuduğum yorumlarda sivilcelere çok iyi geldiğini aynı zamanda cildi kurutmadığı yazıyordu. ama dürüst olmak gerekirse bende sivilce artışına sebep oldu...:(((




















Evettttt blog okuyucularım size uzun yıllardır sürdürdüğüm mücadelemi anlattım. Umarım ürünler sizde işe yarar, ve ben şuan itibariyle pes etmiş durumdayım. Bu savaşta yine başa döndüm:((( Şu an teenager'ler için üretilmiş Acnesinamide jelini almayı planlıyorum...Cildimi kurutursa kurutsun yeterki o hain akneler çıkmasın artık:(((( İşe yarayıp yaramadığını size bir diğer postumda yazacağım...Kendinize iyi bakın AKNESİZ KALIN!!!

LAME

2 yorum:

  1. canım urunlerın muhtesem tam akne ıcın dermokozmetık eczane urunlerı bence urunlerın hıcbırınde sorun yok bence sen urun degstrcegne doktor mu degstrsen? yanı dha ıyı bır dermotologa gtsen akne yuzunden psikolojının bzuldgnu solesen oyle deyınce daha ılgılı oluyorlar ve senı takıp etmesını ıstesen? hem belkı cok daha ucza ve dha kısa yoldan kurtulursun ve ne guzel urun deneme huyun da yokmus sadıksın begendıgın bır urune boylece aknesız yasar gdersın bır de tatlım pudra fondoten ayrı kullancagna pudrafondoten tarzı pudralar var smashbox,laura mercıer ama bnm favorım shıseıdo purness akne karsıtı japon teknolojısı belkı kullandgn urunerı mınımuma ndırrsen ve gazlı ıcecekler kızartmalara da veda edersen sen de su gbi olursun:)ınsallah olursun

    YanıtlaSil
  2. Çok şekersin yaa:)),sivilcelerim çok şükür ki dr a gidecek boyutta değil, ürün tavsiyelerin için çok sağol,şuan garnier bb kreme başladım, üstüne alix avien pudra çekiyorum ii geldiler sanki...Uzun süredir sivilcelerim kalmadı, yeni postlarımda yazacağım neler yaptığımı:)))Çaba ve sürekli cilt temizliği gerekiyor...sevgiler...

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...