16 Mart 2012 Cuma

YOLCULUK....


YOLCULUK.....
BUGÜN YOLCUYUM, MEMLEKETİM ANKARA’YA..
KALBİM PIR PIR ATIYOR,ÇOK MUTLUYUMJ))))
YOLCULUKLARI HER ZAMAN SEVMİŞİMDİR...ANNEMİN DEDİĞİNE GÖRE KÜÇÜK BİR  BEBEKKEN BİLE NE ZAMAN YOLCULUĞA ÇIKSAK BENİM AĞLAMAM KESİLİRMİŞ...TREN, OTOBÜS,ARABA, NE OLURSA OLSUN...:)
ŞİMDİDE ÖYLEYİM; BENCE BİR YERE GİTMENİN ZEVKİNİ, ORAYA ULAŞMAKTAN ZİYADE ORAYA ULAŞMA HEYECANINI YAŞAYARAK GEÇEN UMUT DOLU SÜRE VERİR..
YOLLAR TERAPİDİR ASLINDA , RUH TERAPİSİ,
YOLCULUK SIRASINDA NE BİR YERE GEÇ KALMIŞSINDIR, NE DE YAPMAN GEREKEN ŞEYLER VARDIR..
O MECBURİ EDİLGENLİK NASILDA RAHATLATIR İNSANI...
YOLCULUK ZAMANI TAMAMEN SANA AİTTİR,
HİÇBİR BİRŞEY YAPAMAMANIN VERDİĞİ HAFİFLEME HİSSİ SENİ MUTLU EDER...
UZUN ZAMANDIR AKLINA GELMEYEN ŞEYLER AKLINA GELİR, FARKLI ŞEYLER DÜŞÜNDÜRÜR O YOLCULUK SANA,
HAYATA BAZEN DURUP BAKMAK GEREKİR YA, İŞTE BEN EN ÇOK YOLCULUKLAR SIRASINDA DURDUĞUMU HİSSEDERİM, ŞÖYLE BİR BAKARIM NE VAR NE YOK DİYE?:))
GİDECEĞİM YERE HEMEN GİTMEK İSTEMEM, HEMEN GİTSEM BU DERECE MUTLU OLAMAM Kİ....
GİTTİĞİMDE YAPACAKLARIMIN HAYALİYLE UMUTLANMAK İSTERİM, BİRAZ DAHA KENDİMİ HAYALLER DÜNYASINDA ŞIMARTMAK İSTERİM...
BAZEN ÖYLEKİ YOLCULUKLAR SIRASINDA KURDUĞUM HAYALLER GİTTİĞİM YERDE YAŞADIKLARIMDAN ÇOK DAHA AŞIRI MUTLU EDER BENİ...
BU YARIŞTA SONSUZA DEK HAYALLERİMİN ÜSTÜN ÇIKMASI DİLEĞİYLE..:)

***Not: Bahsettiğim yolculuk şehir içi işe ,eve giderken trafiğe takılıp stresle geçen yolculuk değildir..:) Efsunlandım gene bugünde böyle bir post yazdım:) Sevgiler....!
Lame

9 yorum:

  1. İyi yolculujlar canım =)
    bloğumda hediye çekilişi var farklı yüzüklerden hoşlanıyorsan beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. canım hoşgeliyorsun sefalar getiriyorsun ankaramıza ;)

    YanıtlaSil
  3. @rococosh teşekkür ederim:)

    @myprincess ay canım sen Ankara'lıydın değil mi?!!!!!O yüzden kanım kaynadı demek sana:) Ben doğma büyüme Ankara'lıyım,evlilik durumları yüzünden buralara geldik iste..:( Tunalı'yı,Bahçeli 7'yi,eski evimin olduğu Çayyolu'nu çooooook özledimmm:(((

    YanıtlaSil
  4. Canım iyi yolculuklar biraz önce dogum gunünü kutlamadigimi fark ettim çok uzgunum konuşuruz çok öpüyorum d

    YanıtlaSil
  5. Aksilik görüşemedik. Neyse üzülmek yok yeni şehir kaçamakları bizi bekler.

    YanıtlaSil
  6. @doreeeee adsız girme dore olarak yaz yorumunu, sen olduğunu anladım canım:))Konuşuruz canımcım kendine çok iyi bak:)

    YanıtlaSil
  7. @ilke evet canım bahar geldi zaman kaçamaklar zamanıdır:)))Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  8. Canım yaa, giderken yazamadım, çok yoğunum yetişemiyorum artık, nasıl geçti o nu de bakalım :)

    YanıtlaSil
  9. @sevdas güzel ve sürprizlerle dolu yolculuk oldu, seni çok iyi anlıyorum bende yetişemiyorum:) hep bloğum aklımda kalıyor, yazamıyorum doğru düzgün post içimden geldiği gibi:(

    YanıtlaSil

Çok Kıymetli Yorumlarınız...!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...